Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Saknar så mkt!

För några veckor sen var jag,Lisa,Emelie och martina i romme och åkte skidor! Det var så himla roligt! har aldrig haft så kul med dessa tjejer tidigare.. jo det har jag.. men endå! det var awezome! Jag och martina åt spagetti och köttfärssås oxå, det var så gott! det var en skit fin dag oxå! Träffade massor andra personer från stålfors och lite andra skolor... Under dessa veckor har Lisa gjort en Video som jag nu ska lägga upp för jag saknar romme så mkt! 
men nu är det ju vår.. eller mer "vårvinter" snart är det endå sommar så det kommer bli att åka skateboard och bada o så vidare! har också bokat en resa till thailand igen den 10 juni! det är om cirka 2 månader!
Då jag ska åka till min hemstad och "inviga" det nya huset mamma har gjort i vår lilla by.. som sagt... det är ett STORT jätte fint hus! Det är världens finaste swimming pool som blev klar för nån vecka sen..
Jag har tyvär inga bilder på huset eftersom att de har inga datorer där borta.. hmhmhm :(
Kommer inte Ha så mkt internet heller, men får tvinga vissa folk "gästblogga" åt mig.. kommer göra massor med tidsinställda inlägg med!
Jag sa i förra inlägget att det kommer bli en chill dag, jag skojade bara.. kan man väll säga.. jag ska ut med emelie och filma lite sen ska vi filma lite här hemma.. ska upp en massor videon på bloggen tycker jag! den är typ lite tom!
well, här har ni videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback