Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Lördag

Det är mest en chill dag idag med glass och musik för mej, kommer inte skriva så värst mkt,
Jag vill ju ha en iphone 4 och en system kamera.. hm.. hur ska jag kunna spara pengar? :( 
Jag kommer vara fattig till HELA sommarlovet och thailand den 10 juni..
Jag har tur! för vi har skolavslutning den 8:e, jag trodde vi hade den 11:e för jag vill verkligen inte missa skolavslutningen! Men det gör jag inte heller! så det ska blir spännande.. och jag längtar tills jag åker till thiland så klart! det kommer typ bara bli bad och shopping! sen så ska jag ju hälsa på familjen.. så det kommer bli kul o träffa morbröder och kusiner :)

Ha en bra Lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback