Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Joo.. fast nää

Ibland så är rubriker det värsta som finns tycker jag, jag bara skrev nått som rubrik.. blablabla.. men jag har precis krypit ner i sängen med datan på knäna och kände för en blogg stund! Jag skriver ju nästan alltid vad jag gör i skolan, men det kanske är tråkigt ? För jag har nästan aldrig nånting att skriva om.. :/ Det är nästan typiskt! 
Jag ligger iallfall JÄTTE trött nu! har lust och sove ett par timmar, men jag vet inte om jag ska det :/ vill göra en massor andra saker ist för att sova.. men jag är ju så sjukt trött, vad ska jag göra ? ;(
Jag åker ju till Thailand den 10 juni, om ca. 2 månader! 
det sla blir feta kul! Jag ska bara shoppa och shoppa och shoppa.. typ det enda jag tänker göra! 
Thailand är ingen dålig början på sommarlovet! 
Sen kom jag på att jag ska ju på sommarlägret med basketn i sommar! Det ska blir grymt kul det med! 
Så snart som möjligt tänkte jag att jag kanske ska börja jobba hos pappa!! för jag har ingen systemkamera.. vill så jätte gärna ha det! och jag måste samla ihop en liten summa själv ifall jag ska köpa det, och det skulle vara hur kul som helst och få en system kamera innan sommaren! 
Så jag ska jobba och få ihop en masssssor med pengar! 
Till nästa inlägg som kommer ikväll tänkte jag att jag skulle hinna med en video blogg där jag berättar om mina nagellack och hur jag lärt mig måla dessa vackra blommor och så som jag gjort på mina kompisar! 
Men nu ligger mina ögon helt döda så ska nog sova ett tag nu!
En halv rutten gammal bild! 

Ha det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback