Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

ganska awezome dag ^^

Jag har haft en underbar dag tycker jag! Haft lite ont i magen oxå.. vilket gör att det blir sämre... men självaste dagen har varit helt perfekt! 
som sagt.. imorgon då har jag matte prov.. jag har inte pluggat och tänker inte göra heller ^^
känner mej sådär säker när jag har matte prov för det är det bästa ämnet i skolan, jag tycker både de är roligt och intresserande! jag som vill bli revisor (bokförare i en bank) när jag blir älsdre är matte det viktigaste ämnet för mej! och det är samtidigt roligt tycker jag! 
det jag däremot inte gillar för ämne är NO! JAG HATAR DET! typ... speciellt kemi som vi håller på med nu..
Alla kanske tänker åå vad kul o få labba.. men vår NO lärare är så pedofilerisk... så det blir bara tråkigare.. :/ 
well, jag får överleva! 
Nu har jag riktigt ont i magen! håller nästan på att typ dö.. men det får jag ju inte göra ^^ 
man ska inte skoja om döden har jag lärt mej! 

Well.. jag som ÄLSKAR!!! att sova tänkte gå lägga mig nu... är rätt så trött! så det här få bli ett godnatt inlägg!! 
Hoppas eran dag har varit lika bra som min har! 
puss till er alla! ha det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback