Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

En kväll med Martina

Rubriken är ju typ hela ordet? jag var med martina i ca 2 och en halv timme nu på kvällen.. kom hem för ca en halv timma sen! Vi hade såååååå grymt kul! asså seriöst.. man kan inte ha roligare än jag och martina! Vi va på ica och handlade massa godsaker! sen satt vi under en ruschebana och åt de goda smaskiga sakerna!!!
det var bara en så grymt kväll med en så grym tjej! ----> http://mmarthas.blogg.se/
Sen vill jag bara säga en sak! Min vän lisa är den stördaste personen jag vet! hon gör mina skoldagar mej skoj och sms.... vill ni se ?? HAHAHAH vi är sjukt sociala mot varandra oxå! (not!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback