Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

SOPSÄCKAR,

mamma skickade mej till affären för at köpa svarta sopsäckar,
gissa hur det gick ?
INTE BRA.
jag hittade dom inte :(
gick runt med jessika en stund och letade.
sen hittade vi..
jag tycker att de borde göra Skyltar och så i affärerna..
fast.. det finns ju folk som inte kan läsa.
men en sak som jag undrar... vrf ska stora sopsäckar vara svarta ???
vrf inte genom skilniga ?
jag är inte världsbäst på stava så ni vet
men jag vill ha genomskilniga sopsäckar..
inte bara till sopor.. utan till klader och så när man flyttar.

Idag var jag på ikea med min faster nina, min farmor, och jessika.
köpte nå lapton underlägg till både bord och knä :)
nu har jag de iaf
var oxå på erikslund shopping center.
det va mega stort.. hann inte gååå hela.
men jag hittade en slags tröja, sen tappa jag bort 50 kr.. skulle köpa en blus
blev ledsen och sur. men sånt händer.. kunde inte köpa blusen iaf :(
NANANANA nu kanske jag ska till sporthallen eller nånting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback