Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

sämst.....

....jag har inte bloggat på typ 1och en halv vecka.. det är för jag inte har nått internet för vi har flyttat... Nu bloggar jag från min brors mobil.. Och jag vill be om ursäkt för jag suger på blogga.. jag ska försöka blogga.. inte flr jag vet hur men får testa olika sätt xD aaaa det är väll snart dags för att dejta kudden snart.. det är ju endå skola imorgon så.. Men de är awezome att vi slutar 12 imorgon xD så efter det ska jag väll te gamla lägenheten och stäääda. som är skit tråkigt!! Jag ska nog träna imorgon med... Igår tränade inte jag för jag hade enormt ont i rumpan.. Vet ej vad som har hänt! det är svårt att sätta sej på toan oxå xD hahahahah trevligt trevligt... Dagen roliga.. (som jag dog för) Lisa: har du tuggummi? Natalie:aa du får sen!!! Lisa: ååå tack min mun lukta bajs. Emma: har du ätit bajs te frukost?? Ha det! Kram emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback