Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Mat/godsaker/vatten/mjölk/läsk....

har ni tänkt på en sak??
vi äter och äter och äter hela tiden... det går kilsom inte sluta äta.
undra hur de fattiga lever?  tycker synd om dom nu...
för jag tror att 89 % av alla ungdommer går till kyskåpet eller
skåp där allt står.. för att kolla vad som finns..
fins det inget brukar man oftas gå och köpa något..
finns det nått så smaskar man i sig det..
och liksom.. jag går ju i basket
vrf tränar jag när jag endå äter innan och efter träning.. det är ju inte
så att jag går ner i vikt ju.. eller ?
vad tycker ni om det här ?


Satt nyss och fixade en header åt Rebecca.. jag vart ganska nöjd.
hade inget annat för mej.. tog inte så lång tid heller
här är hennes blogg ------>
http://rebeccapettersson.bloggagratis.se/

Om ni inte vet så en liten stund efter idol så va jag med bästa Anna
vi hade skojjjjigt...
inte för jag vet vrf men jaja
nu ska jag snart sova.. godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback