Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

dööör

inte sovit på länge.. kommer typ snart dö :c
inte kul alså.
hmhmhmm
idag va det FLL tävling och som sagt.. det gick väll inte så bra för oss xD
hmm.. tjenamalena gilck de väll bra för.. de van robot tävlingen iaf.. de va isabells lag c:
Grattis till er!! ni va grymma!♥
sen efter FLL så stack jag hem.. och fick änklingen sova!! i 2 timmar
wellwell nu sittar jag här och ska snart sova för har match imorgon!
asså.. min mobil är helt fucktup :(
och det går inte ta kort.. så jag får väll låna lillebrors
nya iphone 4 och ta kort..
såå himla orättvisst att han som är 8 år och går i 2:an ska få en iphone
och inte jag :c
NANANANANANANA
där blir man väll lite depping..
jag väntar på internet så att MIN egen data funkar..
måste andvända mammas tröööööga data för att blogga och va inne på fb
och den är verkligen trög!!
min lillebror hällde cola på den :(
wellwell..
ska mumsa i mej godis o mera godis sen sova
gotnatt♥



haha stockholm i rommras med hela familjen!
(på mammas sida) c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback