Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

okej...

... så här blir det!
jag åker till sälen imorgon!
och jaga är inte så duktig på blogga.. men vill ha blogg..
har inte så mkt tid heller..
men de 3 senaste månaderna har jag inte haft tillgång till internet..
fattat faktiskt inte hur jag har klarat det ?
men igr fick vi internet...
menjag ker ju imorgon...
hmhmhm..
så Martina ska gäst blogga på bloggen!
och efter som att jag vill ha massa nya inlägg o så..
s har jag tänkt på att... martina får 5 kr för varje Långt & vettigt inlägg hon gör :)
hon vet nog inte om det... men hon läser väll det här så småningom :)
jag kommer nog kanske göra tidsinställda inlägg...
typ vid jul.. :)


Kommentarer
Postat av: martina - martha

HAHAH jävla idiot e__e varför ska jag ta emot pengar från dig bara för att blogga? HAHAHAHA vilken dabal ♥

2011-12-21 @ 19:13:36
URL: http://mmarthas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback