Emma Nilsson - Fuschia Tiny Hand Bow Heart

Kär♥

Onomnomnom...
hmm..
aa jag är riktigt kär, troooor jag xd
men i know mitt bloggande suger!!
va på bio med klassen idag..
well well filmen sög
såg på tusengånger starkare
jag tränade inte idag, hade magsjuka...
men senare gick det över och då va jag med Jasmine.
Vi hade de gryyymt!!
de som va mysko va att vi satt o prata om anna på mc.. och då kom anna xD
sen satt vi oxå o prata om isse..
då sitter han bakom oss på bussen hem
hahaha..
jag längtar sjuuuukt till thailand!!!
jag och jasmine ska ju shoppa så de kommer bli fätt me awezome :D
ni ska få en önske lista på vad jag önskar mej i julklapp och födelsedagprecent..
för jag fyller år 1 vecka efter jul... altså 2 januari :D
men jag har inga bilder eller nått..
Men gud vilken bild jag hitta på sen i sommras i stockholmxD
Men nu ska man gå till söms...
ha det! kram emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din vackra kommentar♥:

Trackback